Beoordelingen van Is Morus Alphen aan den Rijn

Recente recensies

5.0
Kees
9 juni 2024

De lekkerste pasta en pizza’s van Alphen aan den Rijn Die truffel pasta heerlijk in combinatie met truffel pizza Perfecte kwaliteit, altijd

Reactie van Is Morus

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Het doet ons goed te horen dat u zo geniet van onze truffelpasta en truffelpizza. We streven altijd naar perfecte kwaliteit en zijn blij dat u dit waardeert.

Debbie
7 juni 2024

Het was heerlijk, maar ik heb wel de verkeerde pizza ontvangen. Aangezien het een calzone was kwam ik er pas na een paar happen achter.

N. Sterker
7 juni 2024
Thomas
6 juni 2024
Sannie de Jongh
6 juni 2024

Heerlijke pizza's

Peter
5 juni 2024

De bezorger was er snel. De pizza’s waren goed warm. De smaak was goed. Klein verbeterpuntje door de truffelmayonsise was de tonata wat klef. Het blijft natuurlijk het lekkerste wanneer de bodem krokant is. Dit blijft bij bezorging een uitdaging.

Reactie van Is Morus

Dank u wel voor uw feedback. We waarderen uw eerlijke kritiek. Het spijt ons te horen dat de tonijn wat klef was. Dit komt hoogstwaarschijnnlijk door te veel tonijnmayonaise. We zullen ervoor zorgen dat dit de volgende keer beter wordt gedaan. Het lijkt erop dat er wellicht wat verwarring is geweest, en dat u mogelijk tonijnmayonaise in plaats van truffelmayonaise bedoelt.

Nienke
5 juni 2024
Zygmund
5 juni 2024

Stokbrood door gebakken bijna verbrand Te weinig ansjovis op zo een groot pizza Voor de rest zeer tevreden

Reactie van Is Morus

Onze oprechte excuses voor het stokbrood en de ansjovis op uw pizza. We zijn blij te horen dat u voor de rest tevreden was. We hebben u via e-mail benaderd om dit verder te bespreken.

Kim
5 juni 2024
Zara
4 juni 2024
Stefan
3 juni 2024

Ik vond de pizza prima en de tiramisu was heel lekker maar de bezorging was te laat en ze was de tiramisu vergeten .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Onze excuses voor het ongemak. We betreuren dat de bezorging te laat was en dat de tiramisu ontbrak. Dit werd veroorzaakt door de drukte, waardoor we helaas niet aan onze normale standaard konden voldoen. We begrijpen dat dit teleurstellend was en bieden onze oprechte excuses aan.

Fam. Vogelaar
3 juni 2024

We werden gebeld dat het druk was en de bestelling later zou komen (half uur na gevraagde tijd). Helaas bleek de lasagne opnieuw vrijwel koud - dat was vorige keren ook al het geval en we hadden juist gevraagd of het iets warmer kon deze keer. Jammer, gemiste kans, voor ons geen lasagne meer van Is Morus. Dan maar weer aan de pizza, want die zijn wel heet als ze bezorgd worden! :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Onze excuses voor de teleurstellende ervaring met de koude lasagne. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, ondanks uw verzoek om het dit keer warmer te bezorgen. We begrijpen uw frustratie en zijn aan het denken om een nieuwe methode te vinden om dit in de toekomst te vermijden. Onze excuses

Anneke van Bokhoven
3 juni 2024

Pizza’s waren er snel! Warm en 2 van de 3 uitstekend. De pizza americana was flink zwart aan de hele rand en een gedeelte van de bodem. Dit hebben wij nog niet eerder gehad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Onze excuses voor de teleurstelling met de Pizza Americana. Het spijt ons dat deze niet aan onze gebruikelijke standaard voldeed en dat dit over het hoofd is gezien. We waarderen uw feedback en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst wordt verholpen.

Marc
2 juni 2024

Zoals altijd waren de pizza’s weer heerlijk. En de Basilaglio is een aanrader!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Dank u wel!

Erik Middelkoop
2 juni 2024

Beste pizza’s van Alphen. Zeer vriendelijke bezorger. Bestelling kwam ietsje later, maar het was doorgegeven dat het wat drukker was. Pizza’s zijn ook gewoon nog echt goed warm bij afleveren.

Reactie van Is Morus

We zijn blij dat u hebt genoten van de pizza's en dat ze warm werden bezorgd. Onze excuses voor de vertraging, maar fijn dat u begrip hebt voor de drukte. Tot de volgende keer!

Eveline van Koppen
2 juni 2024

was heerlijk maar bij 1 pizza was de kaaslaag aan het kartonnen deksel blijven plakken

Reactie van Is Morus

Het spijt ons te horen over de kaaslaag. Fijn om te horen dat de rest van u bestelling heerlijk smaakte!

Jeroen
1 juni 2024
Hans
1 juni 2024
Dennis
1 juni 2024

Geweldige verse echte Italiaanse pizza's zoals het hoort te zijn. Geen vieze kleffe Amerikaanse commerciële zooi uit de oven

Reactie van Is Morus

Dank u wel voor uw enthousiaste reactie! We zijn blij dat u onze authentieke Italiaanse pizza's waardeert. We streven er altijd naar om de beste kwaliteit te leveren. Tot snel!

X
31 mei 2024

Helemaal TOP as usual!

Reactie van Is Morus

Dank u wel!

Bob
30 mei 2024

Heerlijke pizza’s en nog heet bij bezorging. Perfect

Reactie van Is Morus

Dank u wel!

Gerrit-Jan
29 mei 2024

Heerlijke pizza, werd super snel bezorgd.

Reactie van Is Morus

Dank u wel!

HS
28 mei 2024

Delizioso, non aspettarti altro!

Reactie van Is Morus

Grazie!

Manon
28 mei 2024

Heerlijke pizza’s! Lekker warm en ruim belegd. Alleen jammer dat de extra topping van burrata miste.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Onze excuses voor het ontbreken van de burrata bij uw pizza. We hebben u hierover per e-mail gecontacteerd.

Mieke Uijlenbroek
27 mei 2024

De pizza’s waren super lekker en super warm en op afgesproken tijd bezorg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Daar doen we het voor! Het is geweldig om te horen dat de pizza's lekker waren, goed warm waren en op tijd bezorgd werden.

Yvonne
27 mei 2024
Jansen
26 mei 2024

Pizza Rustico is de lekkerste die ik ooit heb gegeten ❤️..En zoals altijd weer supersnel bezorgd

Reactie van Is Morus

Dank u wel!

de jong
26 mei 2024

penne polo was zonder kip????? jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Onze oprechte excuses voor het ontbreken van kip in de Penne Polo. We betreuren het dat dit over het hoofd is gezien. Als er iets is wat we kunnen doen om het goed te maken, laat het ons dan alsjeblieft weten.

René
26 mei 2024
Yvonne Bruins
25 mei 2024

Pizza’s waren niet zoals we gewend zijn. Zachte bodems, leken niet geheel gaar. De dozen roken muf dit had invloed op de smaak van de pizza’s dit zijn we niet gewend van Is Morus. Zijn normaal gesproken altijd heel tevreden. Hopelijk een eenmalige tegenvaller.

Reactie van Is Morus

Onze oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring met onze pizza's. Het spijt ons dat de bodems niet zoals gewoonlijk waren en dat de geur van de dozen de smaak heeft beïnvloed. Dit is zeker niet de norm bij Is Morus, en we begrijpen hoe belangrijk consistente kwaliteit voor u is. Waarschijnlijk hebben we dit door de drukte over het hoofd gezien. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit een eenmalige tegenvaller blijft. Dank u wel voor uw begrip en uw loyaliteit.

Jordy
25 mei 2024

Is altijd goed warm als het wordt bezorgd

Richard
24 mei 2024

Top gegeten

Evelien
22 mei 2024

Snelle bezorging. Goede pizza's!

Luca
22 mei 2024

Top pizza als altijd. Vebeterpunt aan de bezorger de pizza orinzontal houden aub. Ciao grazie sempre ragazzi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Dankjewel voor uw feedback en het compliment! We zullen erop letten dat de bezorgers de pizza horizontaal houden. Ciao, grazie a lei sempre!

Marjolein
22 mei 2024
Nicole
21 mei 2024

Blijft de lekkerste pizza’s van Alphen aan den Rijn en omgeving

Reactie van Is Morus

Dank u wel! We zijn blij om te horen dat u onze pizza’s de lekkerste van Alphen aan den Rijn en omgeving vindt.

Marian
21 mei 2024

Wederom Prima en smakelijk ,

rijpstra
20 mei 2024

Het eten was erg lekker, alleen temperatuur is tegen het lauwe aan bij bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Is Morus

Onze excuses hiervoor. We zullen er in de toekomst beter op letten. Fijn om te horen dat u ervan genoten heeft!

r. bakker
20 mei 2024

Zeer goede pizza's. Wij deden een grote bestelling van 25 pizza's. De dozen waren helaas niet gelabeld, zodat het een hele puzzel was om iedereen van de juiste pizza te voorzien. Dit was overigens wel specifiek door ons tevoren gevraagd.

s mulder
20 mei 2024

Zoals altijd zeer goede kwaliteit pizza's. We bestelden 24 pizza's en hadden gevraagd om de dozen te labellen zodat duidelijk was welke pizza erin zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Vogelaar
19 mei 2024

Alles was perfect, alleen hadden we de lasagne graag iets warmer willen hebben. Die was nu wat lauwwarm... Maar de smaak was prima en het stokbrood heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
19 mei 2024
Marion
18 mei 2024

De smaak van de pizza was prima, maar hij dreef werkelijk in olijfolie. Dat was vervelend, want proberen de plassen olie eraf te deppen helpt maar beperkt.

Reactie van Is Morus

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er teveel olijfolie op uw pizza zat. Dit is het gevolg van de hoeveelheid olie die in onze pesto zit. We zullen dit in de toekomst beter in de gaten houden. Onze excuses voor het ongemak.

Brokaar
18 mei 2024

Levering was heel snel. Sneller dan was aangekondigd de mail. 👍🏻

Saar
16 mei 2024

Lekker eten, aardige bezorg medewerker en was nog super warm!

A Aarts
16 mei 2024

Lekkere pizza's die op tijd en lekker warm werden bezorgd. We hebben genoten! Dank jullie wel, Is Morus!

Reactie van Is Morus

We zijn blij om te horen dat de pizza's deze keer goed zijn bevallen. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw als klant te verwelkomen.

Jacoline
15 mei 2024

We moesten 45 min wachten voor we t mochten ophalen. Toen we daar kwamen moesten de pizza's nog de oven in. Maar verder was het zoals altijd perfect.

Reactie van Is Morus

We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor de vertraagde afhaalservice. Vanwege de grote drukte heeft het wat langer geduurd dan normaal. We zijn blij te horen dat de pizza's toch in de smaak vielen.

Gerry WALRAVEN
14 mei 2024

Zoals gewoonlijk, heel erg lekker!

Reinout
13 mei 2024

Helemaal top zoals ik van jullie gewend ben :)

Jan Willem Schreuders
13 mei 2024

het was allemaal nog goed warm en heel lekker. Bezorging was later, maar daar werd keurig over gebeld van te voren. Prima communicatie, mijn complimenten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nienke
13 mei 2024

Bezorging en eten perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniela
13 mei 2024

De Spaanse pepers waren heel dik gesneden. Vroeger waren ze een heel stuk dunner

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A Aarts
12 mei 2024

Nadat ik had opgebeld om te vragen hoe laat de pizza zou worden bezorgd als ik "zo snel mogelijk" invulde, werd mij verteld dat dit over 25 minuten zou zijn. Het bleek meer dan anderhalf uur te duren! Toen ontvingen wij drie pizza's waarvan de bodem van 1 pizza half en de andere pizza voor driekwart zwartgeblakerd was! Te verbrand om te eten. Niet meteen over gebeld omdat we niet langer wilden wachten op een nieuwe pizza. Dan liever een boterham eten. Dit is onze tweede slechte ervaring met bezorgde pizza's van Is Morus. Ik betwijfel of ik volgende keer weer ga bestellen.

Reactie van Is Morus

Beste Arianne, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling met uw recente bestelling bij Is Morus. We betreuren het ongemak en willen benadrukken dat we uw feedback serieus nemen. We hebben telefonisch contact gehad en ook een mail gestuurd over wat er is gebeurd. Met vriendelijke groet, Het Is Morus Team

Jan
11 mei 2024

Heerlijke pizzas en snel bezorgd

Sander
11 mei 2024

Heerlijke speciale pizza’s! Top!!

Anoniem
9 mei 2024

Als altijd blij met Is Morus. Super lekkere pasta's, maar: de lasagne was redelijk lauw, zeker niet goed warm en dat was erg jammer... Maar het knapperige stokbrood met de overheerlijke knoflookboter maakte veel goed en de smaak van de lasagne was ook dikke prima!

Ben Heijink
9 mei 2024

Prima pizza.

L
8 mei 2024

Top service

Maxine
8 mei 2024
Anoniem
8 mei 2024

Beste pizza's (en carpaccio-insalata) in Town!

Zygmund
4 mei 2024

Bij deze bestelling vond ik wat kwaliteit veel beter dan mijn laatste bestelling. Complimenten

Marloes van der sommen
4 mei 2024

Goedenavond, Fijn dat de bestelling er iets eerder was dan verwacht en superfijn dat er de mogelijkheid is om extra ingrediënten te bestellen. Jammer dat het deze keer bij de calzone de Goppai niet goed is gegaan. De artisjok en de olijven ontbraken helaas Vriendelijke groeten, Marloes van der Sommen

Kati Maas
4 mei 2024

Ik bestel altijd een pizza liguria. Ik heb dit keer extra pijnboompitten besteld maar er ontbrak dat extra op mijn pizza. Na een lange dag gewerkt te hebben heb ik heerlijk van mijn pizza liguria genoten.

Huibers
3 mei 2024

De 2 grootste pizza's zijn verschoven na (waarschijnlijk) hard remmen vd bezorger, want bij 1 (met garnalen) was een deel van het beleg was eraf geschoven en uit de doos gelekt aan de achterzijde. Erg jammer omdat dit niet meer eetbaar was. En de andere pizza deels dubbel geklapt aan de achterzijde.

leo
1 mei 2024

weer overheerlijk en punctueel geleverd

Hans
1 mei 2024
Ronald Redegeld
30 april 2024

Zoals altijd perfect !

Frans Niessen
30 april 2024

Alleen jammer dat de pizza's zo snel afkoelen!

Bert
29 april 2024

Prima pizza; niets mis mee.

Angelique
29 april 2024
de jong
28 april 2024
Satman
28 april 2024

Mijn pizza had droge grote stukken kipen bijna niet gekruid terwijl het wpicy hoorde te zijn. Daarbij was de champignon en paprika zompig. Ik heb wel op koningsdag besteld dus hierdoor was de kwaliteit waarschijnlijk wat minder, maar het is toch jammer. Ik heb een foto gemaakt van hoe het eruit zag.

Grace
28 april 2024
Magnus
28 april 2024

Ze waren eerder dan de voorspelling was. Nog nooit een pizzadoos aangenomen die zó heet was aan de bodem. Normaal gesproken bestel ik wel eens een Domino's pizza of eentje bij Spidi maar dit was weer eens een ECHTE Italiaanse pizza. Waanzinnig lekker! Ga ik zeker vaker doen.

van Leeuwen
28 april 2024

Binnen een half uur bezorgd, goed op temperatuur en uitstekende kwaliteit! 5 sterren van ons.

Dennis
28 april 2024

Pizza bestellen op Koningsdag betekent vaak dat de bezorging vertraging oploopt, maar de pizza werd netjes op tijd bezorgd en was kwalitatief erg goed. Als je dit weet te bewerkstelligen op zo’n drukke dag, dan verdien je complimenten!

Alie Lugtmeijer
27 april 2024
Mariz
27 april 2024
Nick Habets
22 april 2024
Nienke
20 april 2024
Eveline van Scherpenzeel
20 april 2024

Heerlijke pizza & pasta, supersnel bezorgd. Top !

Carel Leenen
20 april 2024

Top

Rosemarije van Popele
20 april 2024

Pizza’s waren goed, lasagne was helaas koud.

Nikoo
20 april 2024

Zoals altijd heerlijk, smaakvol en snel bezorgd.

Peter warmerdam
19 april 2024

Lekkere pizza

Bob
19 april 2024

Wederom perfect! Warm bezorgd en zeer smaakvol.

Sandra
19 april 2024

Really nice pizza's and most importantly they were very warm when delivered. Thank you!

Schellekens
18 april 2024
AJ Kramer
17 april 2024

De olijven ontbraken helaas, maar de pizza’s waren heerlijk!

Richard Loupatty
16 april 2024

Bestelling was ivm actiecode nav klacht. Dit keer was het weer ‘normaal ’. Dank voor serieus nemen van de klacht 🙏🏽🙏🏽👍🏼

Alex kamping
14 april 2024

Lekker eten Goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Vogelaar
14 april 2024

Wat een luxe, als er zo heerlijk Italiaans voor je gekookt wordt op een luie zondag... Bedankt lieve mensen van Is Morus, het was weer een feestje! :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
14 april 2024
Leo v Zanten
13 april 2024
Richard Swarttouw
13 april 2024

zoals altijd top.

Van den M
12 april 2024

Heel tevreden, heerlijke pizza’s

Lukas
12 april 2024

De bezorger was vriendelijk

Jan Willem
10 april 2024

Nice as usual!

vincent
10 april 2024

top en super bezorging

Rom
10 april 2024

Vlot bezorgd, lekkere vegetarische puzza's.